Digital Living

Un nou studiu arată că 32% cei din generația Z au încheiat o relație folosind un emoji

EGGPLANT-EMOJi

Dacă credeai că pe vremea ta era rău, cand ți se închidea telefonul în nas, să știi ca se poate și mai și. 

Un nou studiu realizat de Adobe dezvăluie că 32% din generația Z au încheiat o relație pur și simplu folosind un emoji. Nu te-ai aștepta la genul ăsta de cruzime dar asta nu e tot! De asemenea, studiul a dezvăluit că unele dintre cele mai populare emoji-uri te-ar putea face mai neplăcut pentru interlocutor.

Raportul privind tendințele Emoji din 2022 în SUA a dezvăluit cele mai populare emoji-uri. Acelea sunt ușor de ghicit, pentru că mai toată lumea le folosește zilnic, însă studiul are și câteva surprize. 

Totuși, când vine vorba de flirt, aici emoji-urile tale preferate ar putea să nu te ajute pe cum credeai. 

În timp ce săruturile și emoji-ul cu inimi în loc de ochi sunt preferate de mai toată lumea, emoji-uri precum poop, angry face și eggplant îl fac pe interlocutor să nu te mai placă. 

În cazul eggplant, având în vedere conotațiile lui, e clar că trebuie ținut între prieteni și nu e de trimis ca flirt.

În ceea ce privește partea de birou, destul de surprinzător e faptul ca puțini oameni te vor judeca pentru că folosești emoji-uri.

„Nu numai că 68 la sută dintre cei chestionați au spus că le place când oamenii folosesc emoji la locul de muncă, dar au declarat, de asemenea, că are un impact pozitiv asupra simpatiei (69 la sută) și credibilității (59 la sută). Poate că a existat o perioadă în care emoji-urile erau considerate neprofesioniste, dar cu siguranță nu este cazul acum”, spune Adobe.

Data viitoare când vrei să reacționezi cu un emoji pe Slack, să știi ca e ok.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cele mai citite

To Top