Digital Living

De ce sunt căutările pe YouTube atât de proaste? Un singur om a uploadat 2 milioane de clipuri pe cont propriu

Rezultatele căutărilor de pe Youtube te frustrează?

Youtuberul DistroTube arată cum un singur om ar putea prăbuși întreaga infrastructură YouTube – și de ce e atât de greu să găsești ceva pe YouTube folosind motorul de căutare al platformei.

În eseul său video, el arată cum Roel Van de Paar, un bărbat cu nici măcar 80.000 de abonați, a încărcat 2 milioane de videoclipuri pe Youtube, cu o medie a unui videoclip nou la fiecare câteva secunde.

Pentru a pune acest lucru în perspectivă, estimarea actuală este că Youtube are aproximativ 800 de milioane de video-uri ca conținut – și doar un singur om a încărcat 2 milioane dintre ele.

Datorită lui și altora ca el, care încarcă cantități ireale de conținut pe YouTube, rezultatele căutării pot fi împrăștiate sau manipulate, astfel încât interogarea ta specifică să te facă să treci prin zeci de videoclipuri care nu au legătură cu ceea ce cauți.

Potrivit DistroTube, Van de Paar încarcă videoclipuri „legate de tehnologie, legate de programare, genul de întrebări pe care le poți accesa pe StackOverflow”.

Toate videoclipurile sale au un thumbnail cu întrebarea pe care o caută un utilizator, o fotografie a lui Van de Paar, apoi un videoclip generat automat bazat pe conținut copiat din altă parte.

Întregul proces este atât de simplificat, încât încarcă cu o rată de aproape un videoclip pe secundă, spamând efectiv algoritmul de căutare Youtube pentru a obține venituri din reclame.

Deci, cum gestionează el aceast volum de videoclipuri?

DistroTube speculează că probabil a configurat niște servere ieftine pentru a răspunde întrebărilor de la StackOverflow, apoi le transforma în videoclipuri cu doar informații text. Pentru un videoclip de trei minute de o calitate atât de scăzută, un computer ar avea nevoie de doar un minut pentru a-l produce.

Pentru eforturile sale, Roel Van Der Paar a obținut 1 milion de vizualizări în ultima lună pe canalul său.

Cu toate acestea, deoarece veniturile din reclame diferă de la un creator de conținut la un creator de conținut, iar Youtube nu publică aceste taxe, nu este clar câți bani câștigă pe acele videoclipuri.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cele mai citite

To Top